ПОРЪЧКА ОНЛАЙН
- За да разглеждате продукти в електронния магазин festiko.bg не е необходима регистрация.
- Преди поръчка трябва да се запознаете с нашите Общи условия, Условия на доставка, Политика за защита на личните данни, Политика за бисквитки, Рекламации и право на връщане
- Поръчка можете да направите:
- като гост – като попълните данни за обратна връзка и доставка;
- като се регистрирате в сайта.
- Регистрацията Ви дава възможност да имате свой личен профил (акаунт) в нашия сайт, до който имате достъп по всяко време, чрез името и паролата, които сте задали. Информацията в него не е видима за останалите потребители и посетители на сайта. Чрез него можете: да пестите време за въвеждане на Вашите данни за контакт и доставка, тъй като веднъж въведени, те се запазват във Вашия личен профил; да проследявате историята на Вашите поръчки; по всяко време да коригирате и актуализирате данните за контакт и доставка, които ни предоставяте.
ДОСТАВКА ЗА СТРАНАТА
- Доставки се извършват само на географската територия на Република България.
- Доставката се извършва чрез куриерска фирма СПИДИ, с които фирма „Кат-Ко“ (ТЪРГОВЕЦЪТ) има договорни отношения.
- Цената за доставка е за сметка на получателя и се начислява към стойността на поръчката. Калкулира се индивидуално за всяка поръчка, според теглото на пратката и съгласно тарифите на куриерската фирма.
- Поръчките се доставят до адрес посочен от клиента и се извършват до входната врата на сградата, при осигурен достъп или до границата на дворното място или до офис на куриерска фирма.
- Поръчани стоки чрез Онлайн магазин festiko.bg се доставят от куриер в срок от 3 до 5 работни дни, без ангажимент за точен час, в зависимост от наличността на поръчания продукт.
- Посочените срокове се прилагат съобразно обявени графици на куриерските фирми за отдалечени населени места и официални празнични дни, когато се извършват доставки от куриерските фирми.
- В случай на забавяне на доставката ще бъдете уведомени за забавянето, независимо от причините на забавянето.
- ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за закъснение, породено от действията на куриер или куриерска фирма.
- Стоката се предава на ПОЛЗВАТЕЛЯ срещу подпис, с който се удостоверява, че ТЪРГОВЕЦЪТ е изпълнил поръчката.
- ПОЛЗВАТЕЛЯТ оглежда доставената стока за транспортни повреди или други щети и предявява претенции в присъствието на куриер, или лицето, доставящо пратката.
- С полагането на подпис на приемо-предавателен документ ПОЛЗВАТЕЛЯТ овластява куриера да предаде от негово име на ТЪРГОВЕЦА сумата по общата стойност от фактурата за доставената стока, при избран метод на плащане наложен платеж.
- При невъзможност ПОЛЗВАТЕЛЯТ да бъде намерен на посочения адрес за доставка от куриерската фирма, не по вина на ТЪРГОВЕЦА, лицето, извършващо доставка, оставя съобщение с телефон за контакт, на който получателят следва да се обади в рамките на 24 часа за уточнение на втори опит за доставка.
- В случай, че ПОЛЗВАТЕЛЯТ не осъществи връзка за уточняване на доставката, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от задължение да достави поръчката.
- В случай, че ПОЛЗВАТЕЛЯТ откаже да приеме поръчаната стока, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и лицето, извършващо доставка я връща на ТЪРГОВЕЦА.
- Рискът от загуба или повреда на стоката преминава от ТЪРГОВЕЦА върху ПОЛЗВАТЕЛЯ/ПОЛУЧАТЕЛЯ в момента, в който той или посочено от него лице, различно от превозвача, приеме стоката.