КАК ДА ПОРЪЧАМ?

Може да изпратите заявка в сайта festiko.bg през Вашия потребителски профил или да поръчате продуктите като гост. Ако нямате потребителски профил, можете да създадете такъв, като се регистрирате на сайта.

За да направите поръчка добавете желаните артикули в кошницата, която се намира горе вдясно на екрана, и следвайте стъпките до завършване на заявката. Не забравяйте, преди да използвате услугите на сайта, да се запознаете с нашите Общи условия и нашата Политика за защита на личните данни.

ТРЯБВА ЛИ ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ ЗА ДА РАЗГЛЕЖДАМ САЙТА?

Не. За преглед на продуктите в сайта не е необходима регистрация.

ЗАЩО МИ Е НЕОБХОДИМ ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРОФИЛ?

След като се регистрирате в festiko.bg, Вие разполагате с личен профил (акаунт), до който имате достъп по всяко време, чрез името и паролата, които сте задали. Информацията в него не е видима за останалите потребители и посетители на сайта. Разполагайки с такъв потребителски профил, пестите време за въвеждане на Вашите данни за контакт и доставка, всеки път когато правите поръчка. Чрез профила можете да проследявате историята на Вашите поръчки. Също така, можете по всяко време лесно да коригирате и актуализирате данните за контакт и доставка, които ни предоставяте.

МОГА ЛИ ДА ПОРЪЧАМ ПО ТЕЛЕФОНА?

Не. Не приемаме поръчки за доставка на продукти чрез телефонно обаждане.

ИМА ЛИ МИНИМАЛНА СТОЙНОСТ ЗА ДОСТАВКА?

Не. Разходът за куриерската услуга се поема от получателя на стоката. Отстъпките, които фирма „Кат-Ко“ ползва като клиент на куриерската фирма, се начисляват към куриерската услуга за доставка.

 МОГА ЛИ ДА ПРОМЕНЯ ИЛИ ОТКАЖА НАПРАВЕНА ПОРЪЧКА?

 Можете да промените или да откажете Вашата поръчка, като се свържете с нас. Промени могат да бъдат направени най-късно до 15:00ч в деня на подаване на поръчката във festiko.bg или до 12:00ч на следващия работен ден, ако поръчката е постъпила при нас след 15:00ч в предходния ден.

КАК ДА НАПРАВЯ РЕКЛАМАЦИЯ?

При получаването на стоката, ползвателят/получателят е длъжен незабавно да я прегледа, и в случай, че констатира видими недостатъци като: нарушена цялост на опаковката, транспортни дефекти, липса на придружаващи документи (който и да е от изискваните от българското законодателство), незабавно да информира лицето, извършващо доставката.

В случай, че са налични дефекти или установени липси в окомплектовката, в присъствие на куриера или лицето извършващо доставката, се съставя констативен протокол, като ползвателят/получателят отказва да получи пратката и информира търговеца в писмен вид на имейл.

В случай, че ползвателят/получателят не направи оглед на получената стока и не предяви незабавни претенции, пред лицето извършващо доставката, стоката се смята за одобрена, и потребителят губи право да претендира на по-късен етап.

Пълните условия за рекламация са описани в т. 6 от Общите условия за ползване и пазаруване в онлайн магазин festiko.bg.

Всякакви рекламации относно поръчки и доставки се приемат на телефон и имейл.